tirsdag, juni 12, 2007

Øvrigheit og kvarmannsen

Heisan godtfolk,
Sanneleg tid for nokre nye saftige upploadingar av Bensintankar!
Jau, eg svik dykk ikkje og no når mopedane atter summar rundt her nere i fjæresteinane lyt eg gjeve lyd frå meg.
Triumphane ventar berre på dei siste delane, så kjem dei fram fra skjulet dei med.

Eg har mykje på hjarte om dagen!
Mange vil vere samde med meg om at trafikken her i Kvænchester har eit visst behov for moderasjon. Vi har ingen reell trafikk sidan alle voksne i staden aspirerar til å bli opptekne i VSK-sykkel og trenar til neste tour de Varanger, nei alle bilistane i sentrum har kviser i staden for ansiktshår og har sett for mykje Autofil. Og dei sirklar meiningslaust rundt i ring inntil dei har samla opp så mykje testosteron at dei må få blåst ut litt og da gasar dei friskt ein gang eller to opp og ner innfartsåra til sentrum.
Byen har vorte belemra med ein skammeleg kjøyrekultur utan bruk av blinkeljos og plassering i vegbanen for å fortelja kor ein skal, ein livredd rein er meire forutsigbar i bevegelsane sine enn byens "Autofile".
Alt dette utan at politiet visar seg, noko eg syns er greit sidan eg ved fleire høve har kjøyrd fleire kilometer over fartsgrensa på mopeden min.

Men så ein vakker dag i Mai kan ein ane at lovens voktarar har fått det for seg at dei skal kontrollere litt, og med verdens største sjølvklarheit dreg dei i gang store kontrollar for å sjekke om kvarmannsen har med seg ein gul refleksvest i bilen! KVA?? Er det prioritet nummer ein??

Av alle latterlege prioriteringar brukar dei ressursar på dét no.. Og 90% av Kvænchesters befolkning har vorte så ottefulle og redde for represaliar at dei har tredd den gule vesten ned over passasjerstolen i bilen, slik at alle kan se at dei har han med. Det ser mest ut som om markørlauget til Raude Krossen har ein eller anna konvoi på gang.

Gud kor eg gremmast!

Ørkenreven stakk innom her forleden, og med dei nye Triumphkatalogane stolt og høgt heva i handa hytta han Triumferande mot den Bayerske overmakta: "Dævven no har æ vorre i Finnjlainn å prøva nye Tajjgern ja sjø" kauka han sjølvsikkert og holdt fram den nye katalogen.

Eg foreslo ein lettøl og ein Davidoff-sigar nede i fjæresteinane og slik blei det. Best som røyken steig og sola forsvann bak huset mitt i Nord begynte reven å rote nede i Triumph-baggen sin:

...." Æ tok no me littj breinnvin sjø"....

Ingen kommentarer: