søndag, juni 24, 2007

Better safe than sorry..

Dette med religion opptek meg. Eg tenkar, kva trur de på, disse som trur? Og kvifor trur dei ikkje, disse som ikkje trur?
Kvifor lønar staten dei truande betre enn agnostikarane og ateistane? Kva er feil med å ikkje tru? Eg ser for meg ein ikkje-religion som til dømes kan heite protest-onklane og som går sterkt ut mot protest-tantane, dei svinepelsane har eit og anna liv på samvetet og kan hverken skulda dop, alkoholrus eller anna for det inntrufne.
Protest-onklane kan til dømes kreve statsstøtte som brukes til å byggja høge, spisse hus med god akustikk kor ein kan ta opp kampen med kyrkjane om dei lukrative og lett blasfemiske julekonsertane der jo mammon meir enn noko står i høgsetet.
Protest-onklane vil sjølvsagt servere øl og vin til konserten, og gjerne spe på med loddsal og stripping. DET vil gjeve dei geistlege noko å tenkja på!

Men nok digresjonar. Eg lurar på kva slags prov sjølvmordsbombarane har på herlegheitane i det neste livet før dei trykkjar på knappen? Fins der noko prov? NEPPE! Er drivkrafta ein overtying om at det ikkje kan bli verre?
Eg tror egentleg at det ikkje fins meire etter dette, men om det gjer det er eg førebudd på å ta straffa i det neste livet og heller ture og feste i dette, framfor å møte skaparen ved perleporten og bli spurd om kvifor eg avslutta spelet før eg passerte start og mottok dei 2000,- kronane.

Ingen kommentarer: