fredag, juni 16, 2006

Morgongry og klagestrøym..

Eg sit her med kaffikoppen i morgongryet..
Klagane strøymer på, bensintankar vert ikkje oppdatert seiar dei!
Våren og forsomaren vert ei travel tid for oss bikarfantastar, og vi finn ikkje høve til å oppdatera så ofte som vi kanskje ønskte..
Eg har også pussa opp badet hjå mor min og vore på ferie i Tyrkia og Irland sidan sist, men no lyt eg gjera noko med klagane og få upploada nokre spenstege postingar..
Eg fekk ein rekommandert sending her om dagen, eg kjenn sjeldan glede over rekommanderte brev men sian denne sendinga vart fra Tsjekkia bobla det i kroppen jamvel om det vart rek.
Eg forstod nemleg at det vart billettane til MotoGP-løpet som hadde kome. Hildrande du kor stas det vert å reisa ned på mopedane, berre to månader igjen no...

Ingen kommentarer: