tirsdag, januar 31, 2006

Min fyste moped


Eg sit her ved glaset med kaffekoppen i handa og kik utover fjorden. Han er kaldare i dag..
Frostrauken driv innover fjorden...
Brått kjem eg i håg min fyste moped. Eg og han Ronni bar ut bakkar med fisk til kjerringane på filéten og i pausane gjekk mopedpraten og diskusjonane om det hottaste motedopet i Vadsø på den tida, dansk kirsebærvin, såkalla KIRS.
Eg hadde blinka meg ut ein Honda MB-5. Eg realiserte han den somaren.
Han ga meg mange gleder men var fæsleg treig også, og det var sårt å se han Kurt dra i frå på Panteren, den gamle skraphaugen.
Eg solde han til ein kar i Polmak og har ikkje sett han siden. No har eg berre att ein modell av han som eg har bygd sjøl, sjå billete.

Seinare vart det større og kraftigare saker. Berre benevnelsen blei att. Moped. Men nå i anførselsteikn. "moped".

Ingen kommentarer: